دسته بندی نشده

آنچه درباره OFF COOK باید بدانیم:

download - آنچه درباره OFF COOK باید بدانیم:

آف کوک (OFF COOK) یا غذاهای خشک شده به روش انجمادی معمولا با غذاهای خشک دهیدراته (کاهش رطوبت یا دهیدراسیون) اشتباه گرفته می‌شوند، اما فرآیند تهیه غذاهای خشک شده به روش انجمادی کاملا متفاوت است. در آماده‌سازی غذاهای دهیدراته با گردش جریان هوای گرم و خشک، مواد غذایی بخش زیادی از آب خود را از دست می‌دهند. برای خشک کردن به روش انجمادی، مواد غذایی به سرعت منجمد شده و در خلاء بسیار قدرتمندی قرار می‌گیرند. با تصعید آب در مواد غذایی و تبدیل یخ به بخار، ماده غذایی با حفظ قابلیت بازیابی مجدد آب، به شکل موثری خشک می‌شود.

غذاهای خشک شده به روش انجمادی در ایران با برند آف کوک (OFF COOK) تولید میشودکه به یکی ازمحبوب‌ ترین گزینه‌هایی برای علاقمندان به طبیعت‌ گردی برای استفاده در وعده‌های غذایی تبدیل شده است. به این ترتیب، حتی سخت‌ گیرترین افراد هم می‌توانند علاوه بر سبک‌تر کردن باری که برای کمپینگ یا کوهنوردی حمل می‌کنند، از طعم لذیذ غذاهای خشک شده به روش انجمادی لذت ببرند.

با اینکه ماجراجویی در طبیعت پنجره‌ای رو به تجربه‌های تازه و شگفتی‌های دیدنی باز می‌کند، چالش‌های ویژه‌ای را نیز به همراه می‌آورد. بیشتر ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کوه پیمایی، دوچرخه‌سواری کوهستان، کمپینگ یا کوهنوردی به دنبال سبک کردن بار بدون نیاز به چشم‌پوشی از مواد مغذی لازم و طعم لذیذ غذا هستند. غذاهای خشک شده به روش انجمادی راه‌حلی ایده‌آل برای مشتاقان طبیعت است که غذا را بیش از یک منبع انرژی می‌دانند.

3 دیدگاه در “آنچه درباره OFF COOK باید بدانیم:

  1. آسیایی گفت:

    سیب سلامت داره؟
    پروانه بهره برداری داره؟
    مطمئنا برای مراحل تولید زحمات بسیار زیادی کشیده شده تا به اینجا و کار هر انسان معمولی نمیتونه به این مرحله برسه اونم کجا اینجا.ایران
    ولی نتیجه س که مهمه
    فضای مجازی جای بسیار خوبیه برای روشن شدن خیلی مسائل
    از خودتون دفاع کنین

    1. maryam گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممنون از توجه و دقت شما
      بله هم پروانه بهره برداری داره و هم سیب سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *